Regulamin sklepu internetowego Rompol

 

§ 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

 

1. Sklep internetowy Rompol prowadzony jest przez P.W Rompol Roman Dzyr wpisaną/wpisanego

    do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra

    Gospodarki, nr REGON 010249499, nr NIP 521 012 87 95

2. Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za

    pośrednictwem Sklepu.

 

 

§ 2 DEFINICJE

 

1. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą w ramach sklepu

    Rompol czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub

    zawodową

2. Przedsiębiorca - P.W Rompol Roman Dzyr, z siedzibą: ul. Madalińskiego 21, 02-513 Warszawa

    wpisaną/wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

    prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 010249499, nr NIP 521 012 87 95

3. Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem

    http://www.rompol.com.pl

 

 

§ 3 KONTAKT

 

1. Adres przedsiębiorstwa: ul. Madalińskiego 21, 02-513 Warszawa

2. Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Numer telefonu: 22 848 50 90

4. Konsument może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych

podanych w niniejszym paragrafie, lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie sklepu http://www.rompol.com.pl w zakładce „Wyślij zapytanie”.

 

 

§ 4 INFORMACJE WSTĘPNE

 

1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek

    VAT).

2. Na ostateczna cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazane na

    stronach Sklepu, oraz zakładce „Dostawa Kurierska”.

 

 

§ 5 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

1. Użytkownik powinien zapłacić Przedsiębiorcy za zakupiony towar w terminie 7 dni lub w

    momencie dostarczenia towaru - w zależności od sposobu płatności wybranego podczas

    składania zamówienia.

2. Użytkownik może skorzystać m.in. z następujących form płatności:

a. przelew

b. przy odbiorze (za pobraniem)

3. Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach

    Sklepu podczas składania zamówienia lub w zakładce „Płatności”.

4. Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie wskazanym w opisie towaru, w sposób

wybrany przez Konsumenta podczas składania zamówienia, oraz adres wskazany przez     Konsumenta.

5. Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

 

 

 

§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł

    w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez

    Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę

o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - korzystając   zdanych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie.

4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego w zakładce

„Formularze / Reklamacje”, znajdującego się na stronie sklepu Rompol, jednak nie jest to   obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację

    dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do

    odstąpienia od umowy, drogą e-mailową lub pocztową.

6. Skutki odstąpienia od umowy:

a. w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie

    otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem:

    dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia

    innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w   

    sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym   

    Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia   

    od umowy.;

b. zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności,   

    jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument   

    wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie   

    żadnych opłat w związku z tym zwrotem;

c. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub  

    do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie

    nastąpi wcześniej;

d. Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym

    regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym

    poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli

    Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;

e. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;

f. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej

   w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania

   rzeczy.

7. W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie

    odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w

    opisie rzeczy w Sklepie.

 

 

§ 7 REKLAMACJA i GWARANCJA

 

1. Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do

    reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym

    regulaminie adresy Przedsiębiorcy.

4. Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane

    Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.

5. Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a

    jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3

    Regulaminu.

7. W przypadku gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść,

    będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.

 

 

§ 8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i

DOCHODZENIA ROSZCEŃ

 

1. Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:

a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.

b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich

    Inspektoratach Inspekcji Handlowej

 

 

§ 9 DANE OSOBOWE

 

1. Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne

    dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę.

2. Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich.

3. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca.

 

 

§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie

    obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia

    30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks

    postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

2. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i

    jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej

    akceptacji regulaminu.

 

Regulamin do pobrania -> Regulamin_Rompol.pdf